Gadis Melayu Bangsat


Untuk beberapa entri ni aku tak dapat upload komik/kartun. Sebab aku perasan sibuk. hehe

Photobucket
Gambar hiasan

Haritu aku tengok rancangan Gadis Melayu kat tv9...apa yang menarik perhatian aku ialah apabila peserta-peserta rancangan tersebut ditanya "Apakah ciri-ciri seorang gadis Melayu?"

maka ada sorang minah yang tak pakai tudung jawab:

"Gadis Melayu mestilah seorang yang bersopan santun bla bla bla... gadis Melayu tak semestinya kena pakai baju kurung atau kena pakai tudung, tapi apa yang penting dalamannya. Hati yang baik itu lebih penting bla bla bla"

Begitulah lebih kurang yang minah tak pakai tudung tu cakap...memang jahil nak mampus...dah kalau tak pakai tudung of course la itu melanggar perintah Allah...dan melanggar perintah Allah itulah sejahat-jahat hati..harap maklum.

Kepada gadis-gadis yang menyertai rancangan Gadis Melayu tapi tak pakai tudung, aku tahu korang semua baca blog aku (kehkeh perasan nak mampus) so sila baca entri "Salahkah I?"

Sekian